Posao i karijera

Profesionalni razvoj

API Banka a.d. Beograd je posvećena profesionalnom razvoju i kontinuiranom unapređenju zaposlenih.

Mi verujemo da je ulaganje u razvoj i napredovanje zaposlenih najznačajnija investicija i u potpunosti smo opredeljeni na obezbeđivanje resursa za razvoj veština i unapređenje znanja zaposlenih kako bi dostigli svoje ciljeve u karijeri.

Uspeh zaposlenih je uspeh banke.

U API Banci a.d. Beograd dostupne su sve mogućnosti za razvoj karijere.

Aktuelni oglasi za zaposlenje

Banka je prisutna na tržištu Srbije od 2008. godine a nastala je kao greenfield investicija u domaćem bankarskom sektoru. Nakon promene vlasničke strukture od 2018. godine, API Banka je u stoprocentnom vlasništvu srpske kompanije AZRS INVEST d.o.o. Fokusirana na pružanje proizvoda i usluga visokog kvaliteta, poslovnu mrežu Banke čine dve filijale u Beogradu i jedna filijala u Novom Sadu.

API Banka svoj ključ uspeha vidi u kreiranju poslovnog modela sa personalizovanim rešenjima za klijente, u potpunosti prilagođenim njihovim potrebama. Ime Banke – API (Aplikativni Programski Interfejs) odražava viziju budućnosti koja će doneti tehnološki napredak i primenu aplikativnih rešenja u svakodnevnom poslovanju.

Banka je orijentisana ka modernizaciji i posvećena primeni kvalitetnih i inovativnih rešenja kroz implementaciju najnovijih finansijskih tehnologija, digitalizaciju i razvoj elektronskih servisa, koji predstavljaju ključne elemente za dalji razvoj.

Naši zaposleni su najvažniji resurs banke. Sa diplomama vodećih univerziteta u Srbiji i EU, praktičnim iskustvom u bankarskoj industriji, kao i izvrsnim poznavanjem stranih jezika i svakodnevno pružaju podršku klijentima u cilju realizavije najzahtevnijih bankarskih poslova.

MENADŽER ZA SARADNJU SA KLIJENTIMA PRAVNIM LICIMA

Konkurs za radno mesto: MENADŽER ZA SARADNJU SA KLIJENTIMA PRAVNIM LICIMA

Uslovi:

  • VI/VII stepen stručne spreme;
  • Minimum 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Aktivno znanje engleskog/ruskog jezika i rada na računaru.

Opis posla:

  • Pruža informacije klijentima o vrstama i oblicima proizvoda i usluga iz aktuelne ponude Banke, kao i uslovima odobravanja svih vrsta plasmana (sve vrste kredita, eskonta menica, izdavanja garancija, avaliranja menica i drugih oblika jemstava) i potrebnoj dokumentaciji i upoznaje klijente sa opštim uslovima poslovanja Banke;
  • Identifikuje i preduzima neophodne aktivnosti na sagledavanju potreba postojećih i sticanju potencijalnih klijenata kroz njihove obilaske i prezentaciju bankarskih proizvoda i usluga;
  • Radi na konstantnom održavanju i unapredjivanju složenijih poslovnih odnosa sa klijentima;
  • Proaktivno savetuje i konsultuje klijente, objašnjavajući vrste raspoloživih finansijskih usluga i potencijalne rizike;
  • U saradnji sa nadležnim rukovodiocima sačinjava neobavezujuće ponude i upućuje ih klijentima;
  • Obavlja prijem, evidenciju i kontrolu zahteva i dokumentacije sa stanovništva suštinske, formalne i pravne ispravnosti, kompletira dokumentaciju neophodnu za razmatranje zahteva i donošenja odluke o istom, a tokom trajanja plasmana dopunjuje i ažurira dosijee klijenata i prati izvršavanje obaveza iz ugovora zaključenih sa klijentima;
  • Radi na izradi zapisa i izveštaja o obavljenom razgovoru sa klijentom, izvršenoj poseti klijentu, održanom sastanku i dr.;
  • Obavlja identifikaciju klijenata, prikupljanje  i verifikaciju dokumenata vezanih za otvaranje računa klijenata u Banci;
  • Obavlja poslove obrade i analize poslovanja klijenata radi utvrđivanja kreditne sposobnosti, mogućeg zaduživanja, klasifikacije klijenata i plasmana;
  • Obaveštava klijenta o donetoj odluci, organizuje potpisivanje ugovora sa klijentima i prijem instrumenata obezbeđenja u saradnji sa nadležnim rukovodiocem;
  • Izrađuje i dostavlja neobavezujuće ponude za oročavanje sredstava, kao i oročavanje slobodnih deviznih i dinarskih sredstava klijenata;
  • Identifikuje mogućnosti povećanja profitabilnosti proizvoda, otvaranja novih kapaciteta i smanjivanja troškova;
  • Prepoznaje potencijalne nove poslovne prilike i predlaže ih nadležnom rukovodiocu;
  • Izvršava zahtevane aktivnosti prodaje i podrške klijentima kako bi zadovoljili potrebe klijenata i održavali sveobuhvatan standard usluga;
  • Prati procedure obezbeđenja i zaštite i u skladu sa procedurama i politikama Banke nadgleda aktivnosti klijenata na računu o svim postojećim ili potencijalnim rizicima prevare, neusklađenosti, pranja novca i drugih potencijalnih događaja koji predstavljaju kršenje internih regulativa Banke;
  • Formira i aktivno prati kreditni portfolio klijenata za koji je zadužen;
  • Izrađuje finansijsku analizu klijenta na osnovu dostavljenih finansijskih izveštaja (i ostale standardne dokumentacije neophodne za istu), kako za samog klijenta tako i na osnovu konsolidovanih finansijskih izveštaja;
  • Obavlja monitoring poslovne aktivnosti klijenata i poslovne saradnje sa Bankom;
  • Radi na identifikovanju signala upozorenja koji mogu da utiču na razvoj negativnih tendencija sa stanovišta rezultata poslovanja i sposobnosti klijenata da servisiraju obaveze i izveštava nadležne rukovodioce;
  • Redovno vrši praćenje poslovanja i proveravanje usklađenosti aktivnosti klijenata sa prirodom poslovnog odnosa i uobičajenim obimom i vrstom poslovanja klijenta;
  • Obaveštava Sektor za sprečavanje pranja novca u slučaju postojanja sumnje na pranje novca i finansiranje terorizma;
  • Vrši procenu rizičnosti stranke, (utvrđuje kategoriju rizika sa stanovišta pranja novca i finansiranja terorizma) prilikom uspostavljanja poslovnog, kao i tokom trajanja poslovnog odnosa.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE
VIŠI STRUČNI SARADNIK PLATNOG PROMETA SA INOSTRANSTVOM

Konkurs za radno mesto: VIŠI STRUČNI SARADNIK PLATNOG PROMETA SA INOSTRANSTVOM

Uslovi:

  • SSS – IV/V stepen stručne spreme;
  • Minimum 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Aktivno znanje engleskog jezika i rada na računaru;
  • Proaktivan pristup poslu;
  • Analitičnost i dobre organizacione sposobnosti.

Opis poslova:

  • Obrada zahteva za kupoprodaju deviza;
  • Obrada priliva;
  • Obrada platnih naloga;
  • Knjiženje transakcija kao i troškova po istima;
  • Kreiranje odgovarajućih SWIFT poruka;
  • Korespondencija sa bankama po pitanju svih vrsta upita i reklamacija;
  • Dnevno usaglašavanje stanja i zatvaranje dnevnih izvoda;
  • Prati i primenjuje domaću zakonsku regulativu i međunarodno usvojena jednoobrazna pravila i običaje za dokumentarne akreditive, garancije na prvi poziv i inkaso poslove;
  • Praćenje i primena svih relevantnih zakonskih propisa i procedura i prihvaćenih međunarodnih pravila i običaja;
  • Praćenje i primena savremene međunarodne bankarske prakse i pravila, domaće regulative i procedura za obavljanje deviznih poslova i poslova platnog prometa sa inostranstvom;
  • Poznavanje pravila i propisa u vezi sa sprečavanjem pranja novca i finansiranjem terorizma;
  • Interno i eksterno izveštavanje;
  • Aktivno učešće u optimizaciji procesa u okviru Odeljenja.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE