Posao i karijera

Profesionalni razvoj

API Banka a.d. Beograd je posvećena profesionalnom razvoju i kontinuiranom unapređenju zaposlenih.

Mi verujemo da je ulaganje u razvoj i napredovanje zaposlenih najznačajnija investicija i u potpunosti smo opredeljeni na obezbeđivanje resursa za razvoj veština i unapređenje znanja zaposlenih kako bi dostigli svoje ciljeve u karijeri.

Uspeh zaposlenih je uspeh banke.

U API Banci a.d. Beograd dostupne su sve mogućnosti za razvoj karijere.

Aktuelni oglasi za zaposlenje

Banka je prisutna na tržištu Srbije od 2008. godine a nastala je kao greenfield investicija u domaćem bankarskom sektoru. Nakon promene vlasničke strukture od 2018. godine, API Banka je u stoprocentnom vlasništvu srpske kompanije AZRS INVEST d.o.o. Fokusirana na pružanje proizvoda i usluga visokog kvaliteta, poslovnu mrežu Banke čine dve filijale u Beogradu i jedna filijala u Novom Sadu.

API Banka svoj ključ uspeha vidi u kreiranju poslovnog modela sa personalizovanim rešenjima za klijente, u potpunosti prilagođenim njihovim potrebama. Ime Banke – API (Aplikativni Programski Interfejs) odražava viziju budućnosti koja će doneti tehnološki napredak i primenu aplikativnih rešenja u svakodnevnom poslovanju.

Banka je orijentisana ka modernizaciji i posvećena primeni kvalitetnih i inovativnih rešenja kroz implementaciju najnovijih finansijskih tehnologija, digitalizaciju i razvoj elektronskih servisa, koji predstavljaju ključne elemente za dalji razvoj.

Naši zaposleni su najvažniji resurs banke. Sa diplomama vodećih univerziteta u Srbiji i EU, praktičnim iskustvom u bankarskoj industriji, kao i izvrsnim poznavanjem stranih jezika i svakodnevno pružaju podršku klijentima u cilju realizavije najzahtevnijih bankarskih poslova.

RUSSIAN SPEAKING ACCOUNT MANAGER

Konkurs za radno mesto: RUSSIAN SPEAKING ACCOUNT MANAGER

Uslovi:

  • VI/VII stepen stručne spreme;
  • Minimum 3 godine radnog iskustva u oblasti bankarstva;
  • Napredno znanje ruskog jezika i rada na računaru;

Opis posla:

  • Pruža informacije klijentima o vrstama i oblicima proizvoda i usluga iz aktuelne ponude Banke, kao i uslovima odobravanja svih vrsta plasmana i potrebnoj dokumentaciji i upoznaje klijente sa opštim uslovima poslovanja Banke;
  • Identifikuje i preduzima neophodne aktivnosti na sagledavanju potreba postojećih i sticanju potencijalnih klijenata kroz njihove obilaske i prezentaciju bankarskih proizvoda i usluga;
  • U saradnji sa nadležnim rukovodiocima sačinjava neobavezujuće ponude i upućuje ih klijentima;
  • Obavlja prijem, evidenciju i kontrolu zahteva i dokumentacije sa stanovišta suštinske, formalne i pravne ispravnosti, kompletira dokumentaciju neophodnu za razmatranje zahteva i donošenja odluke o istom, a tokom trajanja plasmana dopunjuje i ažurira dosijea klijenata i prati izvršavanje obaveza iz ugovora zaključenih sa klijentima;
  • Radi na izradi zapisa i izveštaja o obavljenom razgovoru sa klijentom, izvršenoj poseti klijentu, održanom sastanku i dr.;
  • Obavlja identifikaciju klijenata i verifikaciju dokumenata vezanih za otvaranje računa klijenata u Banci;
  • Obavlja poslove obrade i analize poslovanja klijenata radi utvrđivanja kreditne sposobnosti, mogućeg zaduživanja, klasifikacije klijenata i plasmana;
  • Obaveštava klijenta o donetoj odluci, organizuje potpisivanje ugovora sa klijentima i prijem instrumenata obezbeđenja u saradnji sa nadležnim rukovodiocem;
  • Učestvuje u izradi i dostavlja neobavezujuće ponude za oročavanje sredstava, kao i oročavanje slobodnih deviznih i dinarskih sredstava klijenata;
  • Izvršava zahtevane aktivnosti prodaje i podrške klijentima kako bi zadovoljili potrebe klijenata i održavali sveobuhvatan standard usluga;
  • Prati procedure obezbeđenja i zaštite i u skladu sa procedurama i politikama Banke, nadgleda aktivnosti klijenata na računu o svim postojećim ili potencijalnim rizicima prevare, neusklađenosti, pranja novca i drugih potencijalnih događaja koji predstavljaju kršenje regulative;
  • Formira i aktivno prati kreditni portfolio klijenata za koji je zadužen;
  • Izrađuje finansijsku analizu klijenta na osnovu dostavljenih finansijskih izveštaja (i ostale standardne dokumentacije neophodne za istu), kako za samog klijenta tako i na osnovu konsolidovanih finansijskih izveštaja;
  • Obavlja monitoring poslovne aktivnosti klijenata i poslovne saradnje sa Bankom;
  • Radi na identifikovanju signala upozorenja koji mogu da utiču na razvoj negativnih tendencija sa stanovišta rezultata poslovanja i sposobnosti klijenata da servisiraju obaveze i izveštava nadležne rukovodioce;
  • Redovno vrši praćenje poslovanja i proveravanje usklađenosti aktivnosti stranke sa prirodom poslovnog odnosa i uobičajenim obimom i vrstom poslovanja stranke;
  • Obaveštava Sektor za sprečavanje pranja novca u slučaju postojanja sumnje na pranje novca i finansiranje terorizma;
  • Vrši procenu rizičnosti stranke prilikom uspostavljanja poslovnog odnosa (klasifikacija) kao i tokom trajanja poslovnog odnosa.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE