Posao i karijera

Profesionalni razvoj

API Banka a.d. Beograd je posvećena profesionalnom razvoju i kontinuiranom unapređenju zaposlenih.

Mi verujemo da je ulaganje u razvoj i napredovanje zaposlenih najznačajnija investicija i u potpunosti smo opredeljeni na obezbeđivanje resursa za razvoj veština i unapređenje znanja zaposlenih kako bi dostigli svoje ciljeve u karijeri.

Uspeh zaposlenih je uspeh banke.

U API Banci a.d. Beograd dostupne su sve mogućnosti za razvoj karijere.

Aktuelni oglasi za zaposlenje

API Banka a.d. Beograd nastala je prodajom VTB Banke a.d. Beograd u julu 2018. godine.

Naziv i oznaka banke simbolizuju konstantan rast i razvoj koji je u isto vreme tehnološki ali i organski. On odražava digitalnu sredinu u kojoj živimo i predstavlja viziju budućnosti akcionara. Digitalno bankarstvo i primena najnovijih finansijskih tehnologija biće ključni elementi u razvoju strategije banke.

API Banka a.d. Beograd će nastaviti da pruža izvanrednu uslugu malim i srednjim preduzećima i biće prvi izbor klijenata pojedinaca koji traže personalizovan pristup i odličan korisnički servis.

Naši zaposleni su najvažniji resurs banke. Sa diplomama vodećih univerziteta u Srbiji i EU i praktičnim i temeljnim iskustvom u industriji bankarskih usluga i dobrim poznanjem srpskog, engleskog a često i ruskog, oni svakodnevno pomažu klijentima sa najzahtevnijim poslovima.

DIREKTOR SEKTORA ZA SPREČAVANJE PRANJA NOVCA (AML)

Konkurs za radno mesto: DIREKTOR SEKTORA ZA SPREČAVANJE PRANJA NOVCA (AML)

Uslovi:

  • VII stepen stručne spreme;
  • Minimum 7 godina radnog iskustva na poslovima iz oblasti sprečavanja pranja novca ili 3 godine radnog iskustva na rukovodećoj poziciji iz oblasti sprečavanja pranja novca;
  • Licenca za obavljanje poslova ovlašćenog lica koju izdaje Uprava za sprečavanje pranja novca;
  • Aktivno znanje engleskog jezika i rada na računaru.

Opis posla:

  • Organizuje, koordinira i kontroliše rad zaposlenih u Sektoru;
  • Rukovodi i usmerava rad zaposlenih u Sektoru tako da se poslovi iz nadležnosti Sektora obavljaju u skladu sa Zakonom o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorizma, utvrđenim procedurama, aktima i odlukama organa Banke, a u cilju postizanja poslovnih ciljeva Banke;
  • Stara se o uspostavljanju, delovanju i razvoju sistema za sprečavanje i otkrivanje pranja novca i finansiranja terorizma, i inicira i predlaže Izvršnom odboru odgovarajuće mere za unapređenje uspostavljenog sistema;
  • Obezbeđuje pravilno i blagovremeno dostavljanje podataka i informacija Upravi za sprečavanje pranja novca, kao i  podataka o ličnom imenu i nazivu radnog mesta ovlašćenog lica i njegovog zamenika, kao i podataka o članu najvišeg rukovodstva odgovornog za primenu Zakona, kao i svake promene tih podataka najkasnije u roku od 15 dana od dana imenovanja;
  • Inicira i učestvuje u izradi procedura i drugih internih akata koji se tiču AML / FT / KYC/Sankcija oblasti;
  • Definiše adekvatne akcije i mere za identifikovanje, upravljanje i ublažavanje rizika u oblasti AML / FT i međunarodnih ekonomskih i finansijskih sankcija;
  • Redovno se stara o izradi i ažuriranju analize ML/FT rizika Banke;
  • Procenjuje prihvatljivost klijenata kojima je procenjen visok rizik od PN/FT prilikom uspostavljanja poslovnog odnosa, kao i prilikom ažuriranja podataka i informacija tokom trajanja poslovnog odnosa ;
  • Učestvuje u izradi smernica za vršenje unutrašnje kontrole, predlaže oblasti za vršenje pojačane kontrole internoj reviziji;
  • Redovno obaveštava zaposlene o trenutno važećim propisima u oblasti AML / FT / KYC / Sankcije, kao i o izmenama i dopunama važećeg zakonodavstva;
  • Sarađuje sa zaposlenima iz drugih organizacionih jedinica u cilju pribavljanja potrebnih informacija / dokumentacije za analizu, pružanja konsultacija iz oblasti AML / KYC, ukazivanja na nepravilnosti u vezi oblasti AML / FT / KYC / Sankcije, kao i pružanja AML mišljenja o kreditnim aranžmanima, novim proizvodima, outsourcing-u itd;
  • Priprema izveštaje za analizu klijenata i transakcija;
  • Obavlja monitoring transakcija lica za koje postoje osnovi sumnje u pranje novca ili finansiranje terorizma;
  • Analizira izveštaje i informacije o sumnjivim transakcijama, licima i događajima koje podnose zaposleni u Banci, a koji mogu ukazivati na pranje novca i finansiranje terorizma i donosi odluku da li će prijaviti određenu transakciju ili lice Upravi za sprečavanje pranja novca zbog osnovane sumnje;
  • Direktno komunicira sa Upravom za sprečavanje pranja novca vezano za podnete izveštaje, odgovara na pitanja i pruža sva tražena pojašnjenja;
  • Izrađuje listu indikatora za prepoznavanje lica i transakcija za koje postoje osnovi sumnje da se radi o pranju novca ili finansiranju terorizma;
  • Blagovremeno i redovno izveštava Izvršni Odbor i predlaže donošenje odgovarajućih odluka;
  • Učestvuje u izradi i razvoju programa profesionalnog obrazovanja i usavršavanja zaposlenih Banke iz oblasti AML/KYC, i vrši redovne obuke zaposlenih iz te oblasti.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE
STRUČNI SARADNIK KONTROLE USKLAĐENOSTI POSLOVANJA

Konkurs za radno mesto: STRUČNI SARADNIK KONTROLE USKLAĐENOSTI POSLOVANJA

Uslovi:

  • VI/VII stepen stručne spreme;
  • Minimum 5 godina radnog iskustva na poslovima iz oblasti finansija i bankarstva;
  • Aktivno znanje engleskog jezika i rada na računaru.

Opis posla:

  • Identifikovanje, praćenje i upravljanje rizikom usklađenosti poslovanja Banke, koji posebno obuhvata rizik od finansijskih gubitaka, kao i reputacioni rizik;
  • Izveštavanje o usklađenosti poslovanja Banke sa zakonskim i drugim propisima i aktivno učestvuje u aktivnostima ispunjenja operativnog plana rada Odeljenja;
  • Praćenje i ocena usklađenosti poslovanja Banke sa zakonskim i drugim propisima, kao i adekvatnosti važećih procedura Banke;
  • Prati propise i obaveštava organizacione delove o izmenama istih i  prati implementaciju tih propisa u akta Banke;
  • Izveštava rukovodioca Odeljenja o uočenim neusklađenostima poslovanja;
  • Postupa po prigovorima klijenata, učestvuje u identifikovanju rizika usklađenosti poslovanja na osnovu primljenih prigovora i  učestvuje u predlaganju mera za njihovo otklanjanje, kao i u sprečavanju nastanka navedenih rizika;
  • Postupa po zahtevima Narodne banke Srbije povodom pritužbi klijenata podnetih Narodnoj banci Srbije;
  • Učestvuje u upravljanju rizicima usklađenosti poslovanja kroz analizu novih proizvoda i poslovnih procesa i analizu planiranih izmena Tarifa naknada i poveravanja aktivnosti Banke trećim licima;
  • Učestvuje u procesima: upravljanja sukobom interesa, uzbunjivanja i prevencije korupcije;
  • Učestvuje u procesu identifikacije i procene glavnih rizika usklađenosti poslovanja na godišnjem nivou i izradi predloga planova upravljanja tim rizicima;
  • Izveštavanje Narodne banke Srbije.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE