Posao i karijera

Profesionalni razvoj

API Banka a.d. Beograd je posvećena profesionalnom razvoju i kontinuiranom unapređenju zaposlenih.

Mi verujemo da je ulaganje u razvoj i napredovanje zaposlenih najznačajnija investicija i u potpunosti smo opredeljeni na obezbeđivanje resursa za razvoj veština i unapređenje znanja zaposlenih kako bi dostigli svoje ciljeve u karijeri.

Uspeh zaposlenih je uspeh banke.

U API Banci a.d. Beograd dostupne su sve mogućnosti za razvoj karijere.

Aktuelni oglasi za zaposlenje

API Banka a.d. Beograd nastala je prodajom VTB Banke a.d. Beograd u julu 2018. godine.

Naziv i oznaka banke simbolizuju konstantan rast i razvoj koji je u isto vreme tehnološki ali i organski. On odražava digitalnu sredinu u kojoj živimo i predstavlja viziju budućnosti akcionara. Digitalno bankarstvo i primena najnovijih finansijskih tehnologija biće ključni elementi u razvoju strategije banke.

API Banka a.d. Beograd će nastaviti da pruža izvanrednu uslugu malim i srednjim preduzećima i biće prvi izbor klijenata pojedinaca koji traže personalizovan pristup i odličan korisnički servis.

Naši zaposleni su najvažniji resurs banke. Sa diplomama vodećih univerziteta u Srbiji i EU i praktičnim i temeljnim iskustvom u industriji bankarskih usluga i dobrim poznanjem srpskog, engleskog a često i ruskog, oni svakodnevno pomažu klijentima sa najzahtevnijim poslovima.

VIŠI STRUČNI SARADNIK ZA KONTROLING I IZVEŠTAVANJE

Konkurs za radno mesto: VIŠI STRUČNI SARADNIK ZA KONTROLING I IZVEŠTAVANJE

Uslovi:

  • VII stepen stručne spreme;
  • Minimum 3 godine radnog iskustva na sličnim poslovima;
  • Poznavanje metodologije izrade biznis planova;
  • Napredno poznavanje MS Office;
  • Aktivno znanje engleskog jezika;
  • Solidno poznavanje i samostalnost u radu sa bazama podataka.

Opis posla:

  • Učestvuje u procesu poslovnog planiranja i izradi biznis plana uključujući izveštavanje o ostvarenim, projektovanim i planiranim poslovnim rezultatima Banke;
  • Vrši izradu periodičnih (dnevnih, mesečnih, kvartalnih, polugodišnjih i godišnjih) i ad-hoc izveštaja o poslovnim rezultatima Banke u svrhu internog izveštavanja menadžmenta Banke;
  • Vrši izradu periodičnih (dnevnih, mesečnih, kvartalnih, polugodišnjih i godišnjih) izveštaja u svrhu izveštavanja Narodne banke Srbije;
  • Vrši izradu i reviziju finansijskog dela mesečnih, kvartalnih i godišnjih planova Banke, kao i izradu prognoze rezultata Banke;
  • Učestvuje u monitoringu poslovanja Banke praćenjem i analizom indikatora ostvarenog rezultata;
  • Prati realizaciju plana Banke kao i analizu odstupanja od plana i obaveštava neposrednog rukovodioca o značajnim odstupanjima;
  • Analizira i prati ostvarene prihode i rashode  Banke po mestu i vremenu nastanka, kao i njihov uticaj na ukupan rezultat Banke;
  • Analizira i prati profitabilnost na nivou cele Banke kao i po segmentima (profitabilnost po sektorima, profitabilnost po ekspoziturama Banke, profitabilnost po proizvodima, itd);
  • Vrši analizu profitabilnosti proizvoda i usluga Banke;
  • Prati troškove i ostvarene odlive (opex i capex) Banke po mestu nastanka i u skladu sa tim na podnetim zahtevima za plaćanje faktura opredeljuje da li je nešto planirano ili ne;
  • Učestvuje u kreiranju, implementaciji i razvoju metodologije planiranja i analize izvršenja plana;
  • Analizira i prati makroekonomsko okruženje uključujući kretanja i prognoze na bankarskom tržištu Srbije, učestvuje u vršenju analize konkurencije;
  • Sarađuje u procesu eksterne revizije;
  • Učestvuje u izradi svih strateških dokumenata Banke (Poslovna politika i strategija Banke; Plan upravljanja kapitalom Banke; Plan oporavka Banke; Plan restrukturiranja Banke);
  • Učestvuje u izradi Procedura i Metodologija u okviru rada odeljenja;
  • Učestvuje u izradi Godišnjeg izveštaja o poslovanju;
  • Vrši ažuriranje i mapiranje specijalnih bilansa izveštaja;
  • Učestvuje u procesu uvođenja novog proizvoda u smislu finansijske analize uticaja na troškove i finansijski rezultat Banke.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE
Viši stručni saradnik za upravljanje kreditnim rizikom

Konkurs za radno mesto: Viši stručni saradnik za upravljanje kreditnim rizikom

Uslovi:

  • VI-VII stepen stručne spreme preferentno ekonomskog ili sličnog usmerenja;
  • Minimum 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Znanje engleskog jezika i rada na računaru.

Opis poslova:

  • Redovan monitoring plasmana u skladu sa internim aktima Banke, praćenje finansijskog položaja klijenata, kao i kašnjenja u izmirivanju obaveza i statusa računa;
  • Izražavanje stručnog mišljenja o finansijskom stanju klijenata u smislu redovnog praćenja potraživanja Banke;
  • Dodela i praćenje statusa klijenata u skladu sa internim aktima Banke, a koji se odnose na finansijsko stanje klijenata;
  • Identifikacija i kontrola ispravnosti unetih grupa povezanih lica u informacioni sistem Banke;
  • Potvrda i praćenje klasifikacije klijenata u skladu sa zakonskom regulativom;
  • Praćenje statusa sredstava obezbeđenja, procena, polisa nepokretnosti kao i proceniteljskih kompanija;
  • Izrada naloga za unos sredstava obezbeđenja u informacioni sistem Banke;
  • Kontrola i davanje podataka za izradu mesečnih NBS izveštaja iz delokruga kreditnog rizika;
  • Izveštavanje organa upravljanja po operacijama koje nose kreditni rizik;
  • Učestvuje u izradi procedura i metodologija iz oblasti kreditnog rizika.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE