Posao i karijera

Profesionalni razvoj

API Banka a.d. Beograd je posvećena profesionalnom razvoju i kontinuiranom unapređenju zaposlenih.

Mi verujemo da je ulaganje u razvoj i napredovanje zaposlenih najznačajnija investicija i u potpunosti smo opredeljeni na obezbeđivanje resursa za razvoj veština i unapređenje znanja zaposlenih kako bi dostigli svoje ciljeve u karijeri.

Uspeh zaposlenih je uspeh banke.

U API Banci a.d. Beograd dostupne su sve mogućnosti za razvoj karijere.

Aktuelni oglasi za zaposlenje

API Banka a.d. Beograd nastala je prodajom VTB Banke a.d. Beograd u julu 2018. godine.

Naziv i oznaka banke simbolizuju konstantan rast i razvoj koji je u isto vreme tehnološki ali i organski. On odražava digitalnu sredinu u kojoj živimo i predstavlja viziju budućnosti akcionara. Digitalno bankarstvo i primena najnovijih finansijskih tehnologija biće ključni elementi u razvoju strategije banke.

API Banka a.d. Beograd će nastaviti da pruža izvanrednu uslugu malim i srednjim preduzećima i biće prvi izbor klijenata pojedinaca koji traže personalizovan pristup i odličan korisnički servis.

Naši zaposleni su najvažniji resurs banke. Sa diplomama vodećih univerziteta u Srbiji i EU i praktičnim i temeljnim iskustvom u industriji bankarskih usluga i dobrim poznanjem srpskog, engleskog a često i ruskog, oni svakodnevno pomažu klijentima sa najzahtevnijim poslovima.

BLAGAJNIK

Konkurs za radno mesto: BLAGAJNIK

Uslovi:

  • IV stepen stručne spreme;
  • 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Aktivno znanje engleskog i rada na računaru.

Opis posla:

  • Pružanje sveobuhvatnih, preciznih i tačnih informacija i usluga klijentima u vezi sa ponudom bankarskih proizvoda i usluga;
  • Prijem, kontrola i izvršavanje gotovinskih i bezgotovinskih naloga platnog prometa u zemlji i inostranstvu;
  • Sprovođenje svih novčanih transakcija – uplate i isplate gotovog novca, razoročenja depozita (dinari i efektivni strani novac);
  • Menjački poslovi;
  • Obrada novca i pakovanje u skladu sa Procedurom o blagajničkom poslovanju;
  • Saldiranje blagajne i primopredaja gotovog novca sa trezorom drugih filijala;
  • Kontrola stanja bankomata, punjenje i knjiženje dopune;
  • Prijem i knjiženje prodaje meničnih blanketa;
  • Razvrstavanje, prerada i pakovanje gotovog novca u cilju isplate klijentima, predaja gotovine i kontrola primljenog novca iz trezora NBS i drugih poslovnih banaka;
  • Utvrđivanje ispravnosti podnetih novčanica sa aspekta sumnje na falsifikat;
  • Aktivno učestvuje u prodaji proizvoda i usluga banke.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE
RUKOVODILAC ODELJENJA DIGITALNIH KANALA

Konkurs za radno mesto: RUKOVODILAC ODELJENJA DIGITALNIH KANALA

Uslovi:

  • VII stepen stručne spreme;
  • Minimum 5 godina radnog iskustva na poslovima iz oblasti kartica, e-bankinga i mobilnog bankarstva, sa posebnim akcentom na iskustvu u uvođenju novih proizvoda iz oblasti digitalnih kanala u ponudu banke, upravljanju projektima vezanim za kartice i digitalne kanale i praćenju operativnih pravila kartičarskih sistema;
  • Aktivno znanje engleskog i napredni rad na računaru.

Opis posla:

  • Vlasnik je proizvoda digitalnih kanala;
  • Prati i primenjuje regulatorne zahteve i operativna pravila iz domena kartičarstva, elektronskog i mobilnog bankarstva, kao i ostalih oblasti poslovanja koji posredno ili neposredno imaju uticaja na rad i obezbeđuje implementaciju mandata u zadatim rokovima;
  • Definiše poslovnu politiku, politiku tarifa naknada i Opšte uslove poslovanja iz oblasti digitalnih kanala;
  • Prati i analizira tržište, predlaže i uvodi digitalne inovacije i nove proizvode iz oblasti kartičnog poslovanja i usluga elektronskog i mobilnog bankarstva, u skladu sa zahtevima tržišta i poslovnom politikom Banke;
  • Prati i analizira portfolio kartica, elektronskog i mobilnog bankarstva, predlaže izmene proizvoda i procesa u cilju unapređenja;
  • Prati korišćenje digitalnih kanala, predlaže i uvodi mere za otklanjanje utvrđenih nedostataka i unapređenje portfolija proizvoda u skladu sa širim strateškim ciljevima Banke;
  • Priprema i primenjuje procedure i uputstva iz domena IB i prevencije zloupotreba digitalnih kanala;
  • Predlaže i učestvuje u oblikovanju i pokretanju strategije za sticanje novih klijenata, povećanje prodaje, povećanje zadovoljstva korisnika i angažovanje digitalnih kanala uopšteno;
  • Postavlja i prati ključne indikatore učinka digitalnih kanala i predlaže i podstiče promene za poboljšanje istih;
  • Blisko sarađuje i direktno komunicira sa lokalnim, regionalnim i globalnim dobavljačima i pružaocima usluga radi efektivnog i efikasnog pokretanja implementacije i operacionalizacije iste;
  • Učestvuje u pripremama promocije proizvoda i usluga, priprema uslove za aranžmanske i VIP ponude;
  • Neposredno sarađuje sa svim organizacionim delovima Banke;
  • Vrši održavanje CMS sistemskih parametara;
  • Organizuje i kontroliše  finansijske izveštaje po poslovanju platnim karticama.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE