Posao i karijera

Profesionalni razvoj

API Banka a.d. Beograd je posvećena profesionalnom razvoju i kontinuiranom unapređenju zaposlenih.

Mi verujemo da je ulaganje u razvoj i napredovanje zaposlenih najznačajnija investicija i u potpunosti smo opredeljeni na obezbeđivanje resursa za razvoj veština i unapređenje znanja zaposlenih kako bi dostigli svoje ciljeve u karijeri.

Uspeh zaposlenih je uspeh banke.

U API Banci a.d. Beograd dostupne su sve mogućnosti za razvoj karijere.

Aktuelni oglasi za zaposlenje

API Banka a.d. Beograd nastala je prodajom VTB Banke a.d. Beograd u julu 2018. godine.

Naziv i oznaka banke simbolizuju konstantan rast i razvoj koji je u isto vreme tehnološki ali i organski. On odražava digitalnu sredinu u kojoj živimo i predstavlja viziju budućnosti akcionara. Digitalno bankarstvo i primena najnovijih finansijskih tehnologija biće ključni elementi u razvoju strategije banke.

API Banka a.d. Beograd će nastaviti da pruža izvanrednu uslugu malim i srednjim preduzećima i biće prvi izbor klijenata pojedinaca koji traže personalizovan pristup i odličan korisnički servis.

Naši zaposleni su najvažniji resurs banke. Sa diplomama vodećih univerziteta u Srbiji i EU i praktičnim i temeljnim iskustvom u industriji bankarskih usluga i dobrim poznanjem srpskog, engleskog a često i ruskog, oni svakodnevno pomažu klijentima sa najzahtevnijim poslovima.

MARKETING MENADŽER

Konkurs za radno mesto: MARKETING MENADŽER

Uslovi:

  • VI/VII stepen stručne spreme;
  • Minimum 3 godine radnog iskustva na poslovima iz oblasti marketinga i PR-a;
  • Izražene veštine komunikacije, prezentacije i organizacione sposobnosti;
  • Aktivno znanje engleskog jezika i rada na računaru.

Opis poslova:

  • Organizacija, koordinacija i kontrola rada marketing i PR agencija;
  • Kreiranje i koordinacija svih internih i eksternih događaja;
  • Organizovanje, koordinacija i kontrola PR aktivnosti, priprema materijala i informacija za medije i praćenje medijskih objava;
  • Blagovremeno i redovno izveštavanje o poslovima koji se obavljaju i predlaganje donošenja odgovarajućih odluka radi unapređenja marketing aktivnosti;
  • Organizacija marketinških i PR aktivnosti za sektore koji se bave prodajom;
  • Praćenje i analiza rezultata marketinških i PR aktivnosti;
  • Izrada budžeta i praćenje marketing troškova;
  • Predlaganje i sprovođenje aktivnosti u cilju unapređenja internih komunikacija;
  • Iniciranje i razvoj projekata korporativne društvene odgovornosti.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE