Posao i karijera

Profesionalni razvoj

API Banka a.d. Beograd je posvećena profesionalnom razvoju i kontinuiranom unapređenju zaposlenih.

Mi verujemo da je ulaganje u razvoj i napredovanje zaposlenih najznačajnija investicija i u potpunosti smo opredeljeni na obezbeđivanje resursa za razvoj veština i unapređenje znanja zaposlenih kako bi dostigli svoje ciljeve u karijeri.

Uspeh zaposlenih je uspeh banke.

U API Banci a.d. Beograd dostupne su sve mogućnosti za razvoj karijere.

Aktuelni oglasi za zaposlenje

API Banka a.d. Beograd nastala je prodajom VTB Banke a.d. Beograd u julu 2018. godine.

Naziv i oznaka banke simbolizuju konstantan rast i razvoj koji je u isto vreme tehnološki ali i organski. On odražava digitalnu sredinu u kojoj živimo i predstavlja viziju budućnosti akcionara. Digitalno bankarstvo i primena najnovijih finansijskih tehnologija biće ključni elementi u razvoju strategije banke.

API Banka a.d. Beograd će nastaviti da pruža izvanrednu uslugu malim i srednjim preduzećima i biće prvi izbor klijenata pojedinaca koji traže personalizovan pristup i odličan korisnički servis.

Naši zaposleni su najvažniji resurs banke. Sa diplomama vodećih univerziteta u Srbiji i EU i praktičnim i temeljnim iskustvom u industriji bankarskih usluga i dobrim poznanjem srpskog, engleskog a često i ruskog, oni svakodnevno pomažu klijentima sa najzahtevnijim poslovima.

VIŠI ADMINISTRATOR APLIKACIJA

Konkurs za radno mesto: VIŠI ADMINISTRATOR APLIKACIJA

Uslovi:

  • VII stepen stručne spreme tehničkog usmerenja;
  • Minimum 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim pozicijama;
  • Napredno poznavanje bankarskih procesa i tehnologija (ASEBA BI bankarska aplikacija)
  • Aktivno znanje engleskog jezika;
  • Poznavanje PL/SQL, Oracle baze podataka, Microsoft Office.

Opis posla:

  • Svakodnevni rad na održavanju i parametrizaciji glavne bankarske aplikacije ASEBA BI (prevashodno moduli depozitno kreditnih poslova, domaći platni promet, regulatorno izveštavanje…)
  • Odgovoran za analizu zahteva dobijenih od drugih organizacionih jedinica i komunikaciju sa dobavljačima aplikativnog software-a  po pitanju rešavanja zahteva;
  • Učestvuje u postavljanju aplikativnih biltena dobijenih od isporučioca software-a, na testnom i produkcionom serveru;
  • Obezbeđuje preduslove za testiranje aplikacija pre puštanja u produkcioni rad, a po potrebi učestvuje i pomaže korisnicima u testiranju;
  • Učestvuje u pripremi i izradi UAT (User Acceptance Test);
  • Priprema korisnička uputstava;
  • Po potrebi priprema korisničke izveštaje;
  • Učestvuje u rešavanju eventualnih problema koji nastanu u toku korišćenja aplikacije kao L2 nivo podrške;
  • Ukazuje na eventualna poboljšanja u aplikacijama u cilju  zadovoljenja poslovnih zahteva i ciljeva, blisko sarađuje sa administratorom baze podataka kao i sa celokupnim IT odeljenjem;
  • Učestvuje u izradi strategije razvoja IT, pripremi dokumentacije RFP, RFI, RFQ, SOW;
  • Radi na permanentnom usavršavanju u skladu sa svetskim prihvatljivim IT standardima i preporukama;
  • Učestvuje u projektnim timovima po zahtevu biznis korisnika ili neposrednog rukovodioca.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE