Na raspolaganju smo
za sva Vaša pitanja

Saznaj više

Na raspolaganju smo
za sva Vaša pitanja

Saznaj više

Pogodnosti

Individualna usluga
Račun sa više valuta
Govorimo ruski

Odgovori na najčešće postavljena pitanja

Da li može da se dobije uslugu na ruskom jeziku u srpskoj banci?
Može.
U API banci.
Rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja i pružiti kompletnu bankarsku uslugu na ruskom, srpskom i engleskom jeziku.
Da li mogu da otvorim račun u ruskim rubljama u srpskoj banci?
API banka jedna je od retkih banaka u Srbiji koja nudi otvaranje računa u rubljama. Račun u ruskim rubljama biće posebno koristan za vas ako u Rusiji primate prihod u ruskim rubljama i želite da izvršite prenos na svoj račun u Srbiji bez ikakvih gubitaka vezanih za konverziju valute.
Koliko sumu mogu da unesem sa sobom u gotovini u stranoj valuti u Srbiju ako nisam državljanin Srbije i o nemam dozvolu boravka?
Možete uneti bilo koji iznos, ali ako on prelazi 10.000 evra (ako je u drugoj valuti, protivvrednost pomenute sume), tada ćete morati ispuniti deklaraciju u carinskoj službi, koja će vam izdati carinsku potvrdu.
Koja su ograničenja za polaganje gotovine na moj bankovni račun u Srbiji?
Ako deponujete iznos veći od 10.000 evra ili ekvivalent u drugoj valuti, moraćete da dostavite carinsku potvrdu o unosu novca u Srbiju ili potvrdu druge banke u Srbiji koja potvrđuje podizanje ovog iznosa sa vašeg računa u stranoj valuti.
Koliko gotovine u stranoj valuti mogu da iznesem iz Srbije ako nisam državljanin Srbije i ovde nemam dozvolu boravka?
Možete da iznesete iz Srbije iznos koji ne prelazi 10.000 evra (ili protivvrednost u drugim valutama). Iznos koji prelazi ovaj limit možete da iznesete ako predočite izvod koji potvrđuje da je taj iznos sa vašeg računa u stranoj valuti podignut u banci u Srbiji.
Koja ograničenja postoje za iznošenje gotovine u srpskim dinarima?
Državljani Srbije i stranci mogu uneti i izneti iz zemlje dinare u iznosu koji ne prelazi protivvrednost od 10.000 evra.
Da li mogu da otvorim račun u srpskoj banci ako imam ruski pasoš, ali nemam dozvolu boravka u Srbiji?
Možete.
Potrebno je Vaše fizičko prisustvo u jednoj od naših poslovnica i pasoš.
Ako želim da podignem gotovinu sa svog račun veću od 10.000 evra, šta da radim?
Potrebno je da se obratite Banci (telefonom, e-mailom ili dođete lično) i dostavite zahtev u slobodnoj formi za podizanje gotovine. Banka će pripremiti potreban iznos i novac možete podići u nekoj od naših filijala, što ćete naznačiti u zahtevu.
Da li postoji mobilna aplikacija na ruskom jeziku?
Naša mobilna aplikacija dostupna je na srpskom i engleskom jeziku. Naši zaposleni će vam pomoći u vezi upotrebe aplikacije. Da biste koristili mobilnu aplikaciju, potreban vam je telefonski broj srpskog mobilnog operatera.
Kako mogu da prebacim novac iz Rusije u Srbiju?
Naša banka prihvata transfere u rubljama i stranoj valuti.
Ako redovno prenosite penzije ili ostala sredstva na račun u našoj banci, imate povoljnu tarifu za dolazne isplate u rubljama kod naše banke. Naša banka nudi najpovoljniji kurs za rublje prema dinarima putem mobilne aplikacije.
Kako mogu da trošim novac sa računa?
Kada otvorite devizni račun, automatski dobijate VISA karticu u dinarima, koju koristite prilikom za kupovinu robe i usluga i podizanje gotovine. Gotovinu u dinarima možete podizati na bankomatima drugih banaka u Srbiji tri puta mesečno bez provizije.
Kako mogu da platim komunalne usluge u Srbiji (telefon, internet i ostale komunalije)?
Mobilna aplikacija i e-banking su najpovoljniji način plaćanja redovnih računa. Međutim, da biste koristili ovu uslugu, morate da dobijete dozvolu boravka i živite najmanje 1 godinu u Srbiji. Do tada bi trebalo da dođete u filijalu Banke, gde će vam naši zaposleni pomoći da brzo izvršite plaćanja. Ako ne želite doći u banku, predlažemo vam da ispunite obrazac za ovlašćenje po računu u kojem možete navesti sve svoje redovne uplate i naknadno ih izvršiti podnošenjem prijave putem e-maila.
Koje oročene depozite nudi banka?
Banka nudi povoljne kamatne stope na depozite u vodećim valutama na period od 6 meseci.
Da li izdajete potvrde za dobijanje viza i za dobijanje boravišne dozvole?
Naravno! Dobijanje ove usluge oduzeće vam samo nekoliko minuta.

Navedeni podaci su informativnog karaktera i na osnovu ovog obaveštenja ne mogu nastati nikakva prava i obaveze za API Bank, niti bilo kakav odgovornost Banke u tom smislu.

Kontakt podaci

Marko Ilić
Menadžer za saradnju sa ruskim klijentima
Tel: (+381) 11 395 2242
Mob: (+381) 69 2455 600
E-mail: marko.ilic@apibank.rs

Dokumenta za otvaranje računa:

  • Identifikacioni dokument - važeći pasoš
  • Račun za komunalne usluge - račun kao dokaz o stanovanju

Napominjemo da API banka poštuje politiku „Upoznaj svog klijenta“ (Know Your Client) i može zahtevati dokumentaciju koja se odnosi na dokaz o izvorima finansiranja vlasnika računa.

API banka može da odbije da otvori račun na osnovu sopstvenog diskrecionog prava. Ograničenja upotrebe pojedinih usluga banke mogu postojati kod stanovnika pojedinih zemalja.

Molimo pažljivo pročitajte o tarifama Banke za fizička lica:

Molimo pažljivo pročitajte dokumentaciju za otvaranje računa za fizička lica:


Mi koristimo komforne kanale komunikacije za naše klijente

Pozovite nas
+381-11-395-2265
Napišite pismo
info@apibank.rs